KİM ESİR KİM ÖZGÜR


 


Şimdi ben bir kalemin ucunda...

Sen ise silahın...

Ben zalimin kahve kokusuyla...

Sen ise sevdiğinin kan kokusunda...

Ben bir ülkede herkese yabancı...

Sen ise tüm dünyanın kalbi, sesi…

 

Senin o güzel gülümsemen bana umut kardeşim.

Bu esaretten çıkabilmek için ümit...

Senin o kadar acıya rağmen dik duruşun kalbime ferahlık kardeşim.

Tüm vedalarına rağmen şükrün, sabrın bana güç...

 

Senin verdiğin tepkilerle, o güzel kalbindekiler açığa çıkıyor…

Ruhun, bedenin özgürleşiyor…

Ben de verdiğim tepkilerle senin gibi olmayı hak etmeye çalışıyorum kardeşim.

Bunun dışında elimden bir şey gelmiyor, sadece izliyorum.

Ruhum, bedenim esir düşüyor…

 

Bu esaretten kurtulmak için çabalıyorum,

Senin özgürlüğün bana ümit oldu kardeşim...

O güzel eşsiz kalbini,

Korkuna rağmen teslimiyette olan kalbini hissediyorum,

Kalplerimiz bir kardeşim...

 

Sana esir diyorlar, bana ise özgür

Oysa gerçekte kim daha esir?

Kim daha özgür?

 

Kalplerimizin bizi götüreceği o güzel yerde görüşmek üzere kardeşim...

Dualarda özgürüm, orada hep yanındayım...

Kavuşmak üzere...


Yorumlar

  1. Tüm vedalarına rağmen şükredenlerden olabilmek.. Sarp yokuş nedir sorusunun cevaplarından biri de bu olsa gerek.. Teşekkür ederiz, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kavuşmak üzere... İlelebet....

    YanıtlaSil
  3. Şimdi ben bir kalemin ucunda...

    Sen ise silahın...

    Açınız acımız, davanız davamız kardeşim emeğinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  4. Görüşürüz kardeşim. Sana kalbimi biraktim

    YanıtlaSil
  5. Sana esir diyorlar, bana ise özgür…

    Oysa gerçekte kim daha esir?

    Kim daha özgür?

    Emeğinize sağlık 🤲🌸

    YanıtlaSil
  6. Yüz ekşitmek zulme, zalime ve karşısinda bir olmak dualarda ve güzel sahitliklerle buluşmayı dilerim...

    YanıtlaSil
  7. Sana esir diyorlar, bana özgür.... Ahhh ahhh... Daha ne denebilir ki.... Biz kalben soyutta, onlar ise somutta özgür olur inşallah...

    YanıtlaSil
  8. Dualarımızla bir nebzede olsa acılarını paylaşabilmeyi nasip etsin RABbimiz…

    YanıtlaSil
  9. Oysa gerçekte kim daha özgür?

    Daha nasıl anlatılabilirdi…

    YanıtlaSil
  10. İslam'ın. Gerçek Tessilcileri..
    Tüm İnsanliğin Özgurlugu Adına Direnen Filistin...🇵🇸

    YanıtlaSil
  11. Kavramlar doğru tanımlandığında gerçekler de doğru konumlanır :)

    YanıtlaSil
  12. Sahi, kim daha esir ?
    Kim daha özgür?

    YanıtlaSil
  13. Sen şimdi kalemin ucunda..
    Bense okurken içim parça parça, tüylerim diken diken..

    Onlar ise her geçen gün şereflerine şeref katmakta..

    YanıtlaSil
  14. Kalbimiz, dualarımız bir...RABBbimiz bir...

    YanıtlaSil
  15. KEŞKE DEMEK DE YETMİYOR

    YanıtlaSil
  16. Dualarda özgürüm orada hep yanındayım… elimizden ne geliyorsa yapabilmek ..

    YanıtlaSil
  17. Evet kim daha özgür, kim daha esir...

    YanıtlaSil
  18. Ben zalimin kahve kokusuyla...

    Sen ise sevdiğinin kan kokusunda...

    YanıtlaSil
  19. Doğru tepki verenlerden olalım. Eylül ayı geldi ve neredeyse unutuldular… Tekrar gündeme alalım

    YanıtlaSil
  20. Ben de verdiğim tepkilerle senin gibi olmayı hak etmeye çalışıyorum kardeşim...🤲🍉

    YanıtlaSil
  21. HTC
    Doğru yerde doğru tepkiyi verenlerden olmak dileğiyle
    Kaleminize, yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. Çok önemli bir meseleye değinmişsiniz. Deneyimsel Tasarım Öğretisi herkese farkındalık kazandırıyor.

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten de kim esir kim özgür.. Çok güzel bi noktaya değinmişsiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder